Náš tím

Vždy a s radosťou sa Vám budeme venovať!

Lea Dovcová

Riaditeľka spoločnosti

Hlavnou zodpovednosťou riaditeľky spoločnosti je správne fungovanie firmy, jednotlivých oddelení a zodpovednosť za vykonanú prácu zamestnancov firmy. Nesie zodpovednosť za dokončenie prác a splnenie termínov, organizuje a prideľuje prácu jednotlivým oddeleniam a zároveň hodnotí vykonanú prácu zamestnancov. Organizuje porady, schvaľuje a rozhoduje o prideľovaní odmien. Nadväzuje obchodné vzťahy a rieši vzniknuté pracovné problémy.  

Lucia Fazekašová

Zástupkyňa riaditeľky spoločnosti

Zástupca riaditeľky spoločnosti zodpovedá a rieši všetky vzniknuté problémy počas neprítomnosti riaditeľky spoločnosti.

Nesie zodpovednosť za vykonanú prácu, dokončenie prác
v časovom limite, schvaľuje a rozhoduje o prideľovaní odmien počas neprítomnosti riaditeľky spoločnosti.
 

Stanislava Macková

Sekretariát firmy

Hlavnou úlohou sekretárky je manipulácia s písomnosťami a prideľovanie poradových čísel písomnostiam. Zabezpečuje úpravu úradných a obchodných listov podľa normy a štylisticky správne. Vypisuje adresy na obálky, uchováva pečiatky firmy, vybavuje telefonické rozhovory a vykonáva práce pridelené riaditeľkou firmy.  

Martina Plišková

Obchodné oddelenie

Nesie zodpovednosť za nákup tovaru a služieb, eviduje skladové zásoby a vystavuje písomnosti pri nákupe - objednávky, príjemky, skladové karty. Zostavuje a vypracúva sortiment tovaru a cenník. Zabezpečuje inventúru skladových zásob, realizuje platby za dodaný tovar, eviduje a vybavuje objednávky. Zabezpečuje evidenciu daní na výstup

Viktória Bodárová

Personálne a ekonomické oddelenie

Oddelenie zodpovedá za úplnú a presnú evidenciu zamestnancov vo firme, evidenciu

dochádzky a odpracovaného času zamestnancov. Uzatvára pracovné zmluvy pri príjmaní do pracovného pomeru, navrhuje mzdy pre zamestnancov a stará sa o jej výpočet, zabezpečuje styk so zdravotnou a sociálnou poisťovňou. Eviduje všetky právne dokumenty a zodpovedá za riešenie právnych otázok.

Eva Vargová

Personálne a ekonomické oddelenie

Oddelenie účtuje všetky účtovné prípady na základe predložených dokladov, vypočítava odpisy, vedie peniaze v hotovosti, na bankových účtoch a počíta daňovú povinnosť DPH a dane z príjmov, realizuje ročnú účtovnú uzávierku. 

Silvia Matejková

Marketingové oddelenie

Marketingové oddelenie tvorí nové myšlienky, predkladá návrhy, ktoré po schválení riaditeľom firmy realizuje a koriguje. Vypracúva logo, navrhuje firemnú pečiatku, spracúva vizitky a menovky s logom firmy. Spracúva prezentačný katalóg, tvorí ponukové listy, pripravuje elektronickú prezentáciu spoločnosti a zostavuje ostatné reklamné a propagačné materiály.

Prezentuje firmu navonok, zostavuje prezentačné priestory a pripravuje aktivity na prezentáciu. 

Carmen Sokolyová

Marketingové oddelenie

Marketingové oddelenie tvorí nové myšlienky, predkladá návrhy, ktoré po schválení riaditeľom firmy realizuje a koriguje. Vypracúva logo, navrhuje firemnú pečiatku, spracúva vizitky a menovky s logom firmy. Spracúva prezentačný katalóg, tvorí ponukové listy, pripravuje elektronickú prezentáciu spoločnosti a zostavuje ostatné reklamné a propagačné materiály.

Prezentuje firmu navonok, zostavuje prezentačné priestory a pripravuje aktivity na prezentáciu. 

Tamara Prtková

Marketingové oddelenie

Marketingové oddelenie tvorí nové myšlienky, predkladá návrhy, ktoré po schválení riaditeľom firmy realizuje a koriguje. Vypracúva logo, navrhuje firemnú pečiatku, spracúva vizitky a menovky s logom firmy. Spracúva prezentačný katalóg, tvorí ponukové listy, pripravuje elektronickú prezentáciu spoločnosti a zostavuje ostatné reklamné a propagačné materiály.

Prezentuje firmu navonok, zostavuje prezentačné priestory a pripravuje aktivity na prezentáciu. 

Dalibor Babič

Marketingové oddelenie

Marketingové oddelenie tvorí nové myšlienky, predkladá návrhy, ktoré po schválení riaditeľom firmy realizuje a koriguje. Vypracúva logo, navrhuje firemnú pečiatku, spracúva vizitky a menovky s logom firmy. Spracúva prezentačný katalóg, tvorí ponukové listy, pripravuje elektronickú prezentáciu spoločnosti a zostavuje ostatné reklamné a propagačné materiály.

Prezentuje firmu navonok, zostavuje prezentačné priestory a pripravuje aktivity na prezentáciu. 

Vanesa Drugdová

Správa webu a informačných technológií

Oddelenie spravuje webovú stánku firmy, upravuje a formátuje fotografie, upravuje

prezentačné videá, pravidelne aktualizuje informácie na webe firmy a spravuje náš počítačový systém.

Úzko spolupracuje s marketingovým oddelením a napomáha pri tvorbe katalógu a cenníka.

Sabína Mlynárová

Správa webu a informačných technológií

Oddelenie spravuje webovú stánku firmy, upravuje a formátuje fotografie, upravuje

prezentačné videá, pravidelne aktualizuje informácie na webe firmy a spravuje náš počítačový systém.

Úzko spolupracuje s marketingovým oddelením a napomáha pri tvorbe katalógu a cenníka.

Our team

CEO of Ovečka Anička

Lea Dovcová
The main responsibility of our company's CEO is ensuring smooth operation of the company, its departments, and its employees. She is also responsible for ensuring any business operations are successfully finished on time, organising and assigning tasks to our departments, and evaluating the work of our employees. Furthermore, she organises meetings, approves and decides on raises, estabilishes business relations and solves any possible difficulties. 

Secretary

Stanislava Macková

The tasks of our secretary include, among others, filing and handling of our correspondence. She also secures the proofreading of outgoing business letters, so that they are always stylised according to the norm. She writes addresses on envelopes, stores our company's stamps, handles phone calls and performs any other tasks assigned to her by our CEO.

HR and Accounting departments 

Eva Vargová, Viktória Bodnárová

This department, made by merging two separate departments, handles the records of attendance of our employees and their retention rates. The department also processes job applications and writes up job contracts, calculates employees' salaries, secures all communication with social and health insurance offices, archives all legal documents and responds to legal enquiries. Furthermore, the department handles bookkeeping, inventory depreciation, currency in cash and on our bank accounts, VAT and other tax calculations and prepares annual financial statements.

Deputy CEO

Lucia Fazekašová

Our deputy CEO is responsible for solving difficulties that arise in the absence of our CEO. He is also held responsible for succesfully finishing business operations on time and approving and deciding on employee bonuses during the CEO's absence.

Commerce department

Martina Plišková

The commerce department buys goods for resale and services required for operation. It manages and keeps records on our inventory, wites up purchase papers - orders, invoices, warehouse receipts, etc. It also develops our product assortment and price list. 

Marketing department

Silvia Matejková, Carmen Sokolyová, Tamara Prtková, Dalibor Babič

The marketing department is the one with the fresh ideas. It submits various proposals which, in case they are approved by the CEO, it realises and manages. It draws up the company's logos, stamps, business cards, and any promotional material, such as the product catalogue, electronic presentations, advertisement, etc.

It represents the company on the outside, builds panels and thinks up activities for public events.

Web and IT department 

Vanesa Drugdová, Sabína Mlynárová

The web and IT department manages our webpage, edits photos and videos, and manages our IT infrastructure.

It cooperates very closely with our marketing deparmtnet and helps with creating our catalogue and pricelist.

La Siesta 2015 | Všetky práva vyhradené
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky